4 Kasım 2010 Perşembe

Kızıl Ateş


Kızıl bir ateş sarmalıyor bedenimi... Önce dudaklarım kuruyor titreyerek... Sonra yanaklarım al al oluyor... Güneşin kızıllığına kaptırıyorum kendimi... Yeni bir sayfada sana bakarak tüm renkleri kaybetmek istiyorum, ki sadece kırmızının kızıllığı kalsın dünyada... Yer kızıl, gök kızıl. Bulutlar kızıl olsun... Yağan yağmur kırmızı aksın oluklarından damların... Buzdağları kızıl yüzsün kutuplarda... Mars kıskansın dünyadaki kızıllıkları... Dinliyorum yine aynı şiiri kıpkızıl... Ateşler basıyor vücudumu, terliyorum kızıl kızıl... Oturuyorum koltuğa, açıyorum TV'yi haberler kırmızı, ardından çıkan diziler kızıl... Bakıyorum aynadaki yüzüme gözlerimde kızıl bir ateş görüyorum... Sensizliğim yok benim ey sevgili çünkü her yer ve herşeyde zaten sen varsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder